1 Mart 2015 Pazar

Muhteşem bereketli, bembeyaz mucizelerle dolu YEPYENİ BİR AY başlıyor!

"Yüce Allah'ım izninle, sevgili meleklerim, Başmelek Mikail, Başmelek Ariel, lütfen bu güzel Mart ayının bana, aileme ve tüm sevdiklerime mutluluk, neşe ve bereket getirmesini sağlayın. Artık bizlere hizmet etmeyen tüm eski konular önümüzden kendiliğinden kolayca silinsin. Hepsine sevgiyle hoşça kal dediğimiz bir ay olsun bu ay!
Bembeyaz bir sayfa açarak güzel değisimlere, hayırlı karşılaşmalara, mucizelere niyet ediyorum bu ay. En güzel ve en hayırlı iş fırsatlarının, muhteşem kapıların, en büyük ilham ve yaratıcılığın kendiliğinden yaşamıma aktığı, neşe ve sevinç içinde her yeni günle daha da PARLADIĞIM bir ay olsun bu güzel ay.
İlişkilerimde sevgili Başmelek Raguel ve Zadkiel, lütfen sadece koşulsuz sevgi hakim olsun, benim yüreğimi siz yıkayın ki ben de karşılaştığım herkese bu saf sevgimi akıtabileyim. Başmelek Mikail, Başmelek Orion, beni en mutlu edecek işin yolunda, en doğru zamanda, en doğru yerde, en doğru insanlarla karşılaştırın bu ay lütfen!
Atmam gereken tüm adımları kolayca atmam için sizden yardım ve destek istiyorum, lütfen bu ay benim bir adım önümden yürüyün ve tüm kapıları önümden siz açın! Teşekkür ederim."
Bereketin, neşenin, cıvıltının ve bembeyaz mucizelerin aktığı bir ay olsun! Işıkla... Beki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder