22 Haziran 2012 Cuma

Oya DEMİRCAN Biyografi

5-Ekim-1975 Çanakkale doğumluyum.1993 Yılında Çanakkale Lisesinden Mezun oldum.1998 Yılında Niğde Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulundan mezun oldum.1999 -2000 yılları arasında Çanakkale Özel Kolej’inde 1 yıl süreyle Beden Eğitimi Öğretmeni olarak görev yaptım.2000 Yılı Ocak ayında Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesinde Uzman olarak göreve başladım. 2001-2003 yılları arasında Spor ve Kültür şube işlerini yürüttüğüm Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığına 2 yıl süreyle vekâlet ettim. Vekâletimin bitiminde tekrar aynı dairede Spor Şube Müdürlüğü Vekâlet görevimi yürütmeye devam ettim. 2006-2008 Yılında Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Genel Sekreter Yardımcılığı görevine tedviren atandım. Şuan Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Halkla İlişkiler Koordinatörü olarak görev yapmaktayım. Bağlı bulunduğum Üniversitem benim için pek çok güzelliği paylaştığım, hizmet etmekten onur duyduğum ve adeta ikinci evim gördüğüm bir Eğitim yuvasıdır. Şuana kadar 12 yıl süren tüm çalışmalarımı başarıyla yürüttüm, çeşitli konser ve dinletilerin organizasyonunu gerçekleştirdim-Pek çok sanatçımızı dostluklarım ve girişimci çabalarımla Üniversitemiz öğrencileri ve tüm personelimizle buluşmasına  ön ayak oldum-12 yıllık hizmet hayatımda bağlı bulunduğum kurumum Çanakkkale Onsekiz Mart Üniversitesini en iyi şekilde temsil ettim , gelişimi için tüm çabalarımı seve seve ortaya koydum ve en iyi şekilde temsil etmeye devam ediyorum , edeceğim.

Aynı zamanda 2012 Yılında  Türkiye Özel sporcular Federasyonu tarafından Çanakkale Özel Sporcular İl Temsilcisi olarak atandım ve halen yürtmekteyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder